Vem var det som hade rätt?

Jo jo visst fanns de blåbär i skogen allt :D Kände mig riktigt duktig faktiskt, plockade ca 1,5-2 liter! Räcker gott och väl till en paj! Synd bara att de ska ta sån stryk på ryggen när man går och visar arslet i hela skogen.
Simon och Ludwig var riktigt duktiga på att plocka dom oxå, vart väldigt imponerad! =) Var väl en del som slank ner i munnen oxå. Men på vem gjorde de inte de när man var barn och plocka blåbär?

image2

Det vart en deg kväll med Tanja framför soffan som jag ana =) Vi hyrde Underbara älskade och gjorde hur mycket fruktsallad som helst (dels med lite av dagens blåbär ;) ). Filmen var bra men jag trodde den skulle vara lite bättre, den var ganska förutsägbar tyvärr. Men väldigt fin story och bra gjord. Som sagt det var ju Mikael Nyqvist som var med. Då kan de ju inte bli annat än bra.

Var sjukt trött imorse när jag vakna. Även hela förmiddan. Jobbade heldag idag, men ja tycker dagen gick väldigt fort tack och lov! Nu är ja ledig heeela helgen! (Om jag har tur) Ska väl bara städa imorn då. Jag har måste ha den snällaste chefen som låter mig vara ledig en helg som Noramarken!? Det tackar jag och bugar för väldigt mycket. Hon tyckte väl att ja hade jobbat så mycket och var värd lite ledighet =)

Kompensera mitt dåliga samvete från igår och köpte mig en riktigt stor sallad till lunch idag haha. Riktigt gott var det, tänk att ja aldrig har vart där förut och handlat. Köpte den på Scheiermans eller hur de nu stavas =)
Måste ta med Jonathan dit nångång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0