Ut i blåbärsskogen....

Kl 6.00 imorse drog min älskling iväg på jobb...kommer inte tillbaka förens på torsdag kväll. Känns alltid tomt utan honom! Men den här gången är det ju bara två nätter. Det är nu när han är borta man inser hur mycker man älskar honom, kanske kan vara nyttigt det med.?

Kl 9.00 var det dags för städning på Systembolget. Ganska lugnt och rogivande jobb om man tänker efter. Hade ingen försäljning idag så det var mycket skönt. Kände mig inte kry för att jobba idag, kanske håller man på och bli förskyld eller nå? Vill inte!

Solen sken idag så fint när jag var på väg hem, vart sugen på att hitta på nå kul med mina små tvillingkusiner. Ta med dom in till Nora på en Noraglass kanske. Skulle ha vart mysigt, men det gick tyvärr inte. Dom var på dagis.
Vart erbjuden istället att följa med till skogen och plocka blåbär med pojkarna och Merja och Mummu när dom har kommit hem från dagiset. Bättre de än att sitta här själv iaf....kanske får mig ett gäng blåbär. Är ju så jävla gott! Jonathan tror att blåbären är slut, vi får väl se vem som har rätt. Ingen som vill komma och äta blåbärspaj hos mig sen? =)
Fan fick nyss sån ångest. Käka två stekta hamburgare! Fy på Therese. Var så hungrig och det fanns inte så mycket annat som frysen kunde erbjuda...Inge kul och laga mat när man är själv heller. Dessutom känns de som att jag har världens dåligaste fantasi.

Kanske blir å umgås lite med systeryster ikväll. Kanske bara dega framför en film. (ännu mer dåligt samvete)
Men va fan imorn jobbar jag ju heldag igen. Idag får jag nog dega lite ^^

Kommentarer
Postat av: johanna

kul att du skaffat blogg! och nu när ni fått internet (?) borde du uppdatera din bilddagbok med ;)

2007-08-22 @ 19:03:55
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Sarah

kul men blogg, den åker genast in på favoriter listan!

2007-08-27 @ 21:21:38
URL: http://vikstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0