Det känns alldeles för vuxet!

Va har jag gett mig in på haha. Det där med facket är inte lätt kan ja säga. Men det kanske tar sig. Vart till och med anmäld på en facklig grundkurs idag i sthlm. Då blir de och resa igen. Först är de tre dagar i oktobert och sen två dagar i november igen. herre gud säger ja bara =) Men de är nog bara nyttigt för mig, vill verkligen lära mig att vara lite mer framåt och kunna tala och få fram mina åsikter. Nått som jag aldrig har varit bra på precis. Ska bli mycket spännade.
Vi alla på mötet käka lunch på Kinamuren oxå. Där har ja aldrig vart tidigare, smaka riktigt bra faktiskt.

Var hemma till kl 15, men ja hann knappt hem och andas innan ja skulle iväg igen. Var dax för inventering idag oxå. Alla andra bara klagar och tycker de är jobbig men ja tyckte nästan att de var lite kul haha. Blir en liten annan stäming sådär när alla stannar kvar på kvällen och jobbar. Mer avslappnad och rolig. Då behöver man inte bekymra sig över alla dessa kunder.
Var åter hemma igen efter 20, känns som att dagrna bara flyger fram. Men inte gör väl de så mycket. Speciellt inte nu när Jonathan inte är hemma. Han skicka MMS till mig idag och visa hur de ser ut där han jobbar. Fabriken ligger mitt ute i en sten/grus tag. Inge vatten eller nånting. Stackarn får inte duscha på en vecka. Han var lite svart när han kom hem sist haha och inte tala om fot lukten!! USCH!! :D

Å jag har längtat så länge tills den 29:e ska komma! Imorn är de äntligen dags för ett frisör besök! Har ju fasnat för en frisör i LInde på Hårstudion. Skit duktig är hon, så imorn blir de ny frilla och nya slingor. Hoppas verkligen ja blir lika nöjd som sist. Är så trött på mitt hår så den här gången ska hon få göra precis som hon vill. Iaf nästan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0